Alla inlägg under april 2015

Av Linnea Lelle Nordberg - 11 april 2015 00:01

Vad gör jag för fel nu då?
Jag vet inte hur jag kan reagera så konstigt på saker,
Jag förstår inte hur jag blev så känslig.
Jag ser mig själv som tålig, de folk säger brukar jag inte bry mig om. Men nu för tiden är de som att varända ord som är lite negativt sårar mig.
Detta är nog för att jag håller på tappa greppet om verkligheten. Jag vet inte vem jag är längre, ständigt är det nya saker i mitt liv som jag måste ta itu med eller fundera på. Att det inte bara är ADDn som gör mig trött verkar ha blivit uppenbart. Men vad det är vet jag inte än.
Förutom mina jobbiga tider med orklöshet, så måste jag leva i mitt ständiga stressfyllda liv. Jag kan inte varva ner, ångesten har blivit en vana. Men på något sett så kommer jag ta mig igenom detta. Men hur ska jag kunna hitta mig själv när jag bara stressar över livet?

Ovido - Quiz & Flashcards