Direktlänk till inlägg 20 december 2013

de var ju ett tag sen då..

Av Linnea Lelle Nordberg - 20 december 2013 23:18

har inte alls velat skriva något, som kanske inte är så konstigt med tanke på hur jag mått, sist jag skrev så hade jag precis blivit utkickad från skolan, inte värdens bästa dag för mig, inte roliga veckor de har vart häller för den delen.. 

hafft otur på otur/ helvete på helvete.. funnits dagar då jag bara ville stanna i sängen och inte längre behöva bry mig om att jag var ett stort mksslyckande, men dom flesta dagar klev jag upp for till gymmet, eller åkte in till stan bara för att inte vara kvar i detta mörker jag har befunnit mig i, men jag har på något sett lyckas inse att jag inte är så misslyckad som jag trott, nog är jag nu efter väldigt mycket i år, men jag tror jag äntligen har hittat rätt! Lule är inte rätt stad för mig, även fast jag under dom 6 år jag bott här fått underbara vänner som jag inte skulle vilja byta bort, inte lämna, inte förlora, så kan jag inte längre stanna, jag känner mig så instängd här, känns ibland som att jag ska kvävas av allt i denna stad, långt till lugnet som aldrig värkar finnas i mig, jag har alltid velat vara fri,

"fri som en fågel" mitt liv har varit de ena kaoset efter de andra.

men nu vet jag med 100% vad de är jag vill göra, vart jag vill vara, 

jag älskar kläder, smink, naglar å hår jag älskar hur folk är så kreativa och så duktiga på att skapa saker, 

så vilken linje ska jag gå? stylist så klart! nu kanske folk tror att jag aldrig skulle komma in efter som att dom flesta tror jag är dum, och hade dåliga betyg från 9:an, men nää så var de ju inte, hadde ändå väldigt bra betyg för än som aldrig pluggade, men jag har ju klarat mig tack vare att jag är sjukt smart,

och juste de bästa med stylist linjen den finns i Uppsala när till den underbara familj jag tänker bo hos :)

äntlgen känns allt i mitt liv helt rätt!! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lelle Nordberg - 24 maj 2015 17:13

vart ska jag börja?  de var ett tag sen jag skrev, har inte riktigt kunna sätta ord på mina tankar och känslor. sen är de väll ingen hemliget att jag gömmer mig när de blir jobbigt. Jag kan väll börja med, att jag kommer klara 1:an, (med bra bety...

Av Linnea Lelle Nordberg - 11 april 2015 00:01

Vad gör jag för fel nu då? Jag vet inte hur jag kan reagera så konstigt på saker, Jag förstår inte hur jag blev så känslig. Jag ser mig själv som tålig, de folk säger brukar jag inte bry mig om. Men nu för tiden är de som att varända ord som är l...

Av Linnea Lelle Nordberg - 1 februari 2015 01:57

"tell me Peter what's your secret, how do you stay young forever?" Rädslan jag har för att växa upp, kan jag inte riktigt förklara. Men för mig, att behöva klara mig själv, känns som så svårt. Jag känner ibland som om jag hoppade över den tidiga...

Av Linnea Lelle Nordberg - 14 juli 2014 04:27


Vad gör jag vaken?Min sömn verkar ha sprungit bort,Får se om jag hittar den..Jag har insett att jag lever i en bubbla av förnekelse,I ett konstant försök att må bättre.Jag flyr hällre en att stå kvar när de blir jobbigt.Jag har sagt de förut "i'm a r...

Av Linnea Lelle Nordberg - 4 juli 2014 01:23

We try to greate a world of peace and tolerance, but we are doing it wrong! Vi försöker uppnå någon form av jämnlikhet. Folk som säger vi är alla lika. Men vi är faktiskt inte lika allihop, Vi är alla mänskliga, men långt ifrån lika. Vi har all...

Ovido - Quiz & Flashcards