Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Hate this crap...

Av Linnea Lelle Nordberg - 6 december 2013 00:33

Torsdag fredag eller whatever...
Jag pallar inte längre!
Så sjukt less, så sjukt irriterad...
Allt jag vill är att få min diagnos få den hjälp jag behöver...
Men Nää för BUP tycker de är kul att göra tester på mig, dom säger nästan rent ut vad de är jag har och att jag borde medicineras... Men dom måste göra lite fler tester för att veta exakt...
Och nu har jag möte med skolan imorgon...
Hadde ju hoppas på att ha på papper vrf jag inte har kunnat vara i skolan men nu har jag int det och kommer som vanligt bli nerklankat på... "Men du som är så smart, vrf klarar du inte skolan?" Osv osv... Och säkert kommer dom tycka att jag ska gå om 1an igen fuck that!
Jag har ett IQ på ca 130... Jag ska inte behöva gå om ett år till.... Jag är så smart så duktigt men har ingen jävla ork...
// angry Lelle

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Linnea Lelle Nordberg - 24 maj 2015 17:13

vart ska jag börja?  de var ett tag sen jag skrev, har inte riktigt kunna sätta ord på mina tankar och känslor. sen är de väll ingen hemliget att jag gömmer mig när de blir jobbigt. Jag kan väll börja med, att jag kommer klara 1:an, (med bra bety...

Av Linnea Lelle Nordberg - 11 april 2015 00:01

Vad gör jag för fel nu då? Jag vet inte hur jag kan reagera så konstigt på saker, Jag förstår inte hur jag blev så känslig. Jag ser mig själv som tålig, de folk säger brukar jag inte bry mig om. Men nu för tiden är de som att varända ord som är l...

Av Linnea Lelle Nordberg - 1 februari 2015 01:57

"tell me Peter what's your secret, how do you stay young forever?" Rädslan jag har för att växa upp, kan jag inte riktigt förklara. Men för mig, att behöva klara mig själv, känns som så svårt. Jag känner ibland som om jag hoppade över den tidiga...

Av Linnea Lelle Nordberg - 14 juli 2014 04:27


Vad gör jag vaken?Min sömn verkar ha sprungit bort,Får se om jag hittar den..Jag har insett att jag lever i en bubbla av förnekelse,I ett konstant försök att må bättre.Jag flyr hällre en att stå kvar när de blir jobbigt.Jag har sagt de förut "i'm a r...

Av Linnea Lelle Nordberg - 4 juli 2014 01:23

We try to greate a world of peace and tolerance, but we are doing it wrong! Vi försöker uppnå någon form av jämnlikhet. Folk som säger vi är alla lika. Men vi är faktiskt inte lika allihop, Vi är alla mänskliga, men långt ifrån lika. Vi har all...

Ovido - Quiz & Flashcards