Direktlänk till inlägg 23 december 2013

reflekterar över saker.

Av Linnea Lelle Nordberg - 23 december 2013 01:17

hmm året är snart slut, de får mig att tänka tillbaka,

inser att jag hafft de sämsta året ever, har hafft mycker ilska, varit väldigt ledsen över saker jag inte förstår,

men året började inte dåligt, jag spenderade nyår med Hannah, hade inte än inset att "han" var en idiot, så jag var lycklig var glad, var i bra kontakt med mina Emeliesar, umgicks med folk hela tiden allt känndes så perfekt som att äntligen var mitt liv bra...

de förändrades ganska snabbt dock, februari var en jätte jobbig månad.. 

blev utkickad från skolan.. mådde jätte dåligt..

drog ner till hannah, följde med henne, hennes mamma, mormor och två kommpisar till Nettan (hannahs mamma) på Spa, de va nettans födelsedags sak, så vi fira henne med chamanj prövning (för dom vuxna) jag och Hannah körde choklad fast vi fick smaka ända.

vi hade även massage/ ansikt behandling tror ja man kallar de, aja i alla fall, mådde betydligt bättre av att få vara där,

men som vanligt måste de bra ta slut, åkte hem igen...

inte långt efter förlorade jag än av dom bästa kill kommpis jag någonsin hafft, jag förstår varför och jag acepterade de, men de klart jag ändå blev ledsen..

blev ny kontakt med BUP då skolan tyckte jag var deprimerad enligt dom var jag självmordsbenägen och borde låsas in.. vilket jag inte var tack så mycket btw skola..

hadde ändå kvar kontakten på bup då dom insåg att jag kanske hade nå fel/diagnos sak..

fram till sommaren gjorde jag inte något alls egentligen, jag tränade, var med Emelie x2 "han" och dog av tristess..

tog dock inte lång tid innan jag insåg de största misstaget jag någonsin gjort. så från Mars/april var jag inte riktigt mig själv jag var Förbannad på allt, på mig själv för jag vart så blind, på han, på hur jag faktiskt gjorde de ända jag lovat mig själv att aldrig göra.. och ja juste en till sak fick jag veta då, förklarade min humörsvängningar i alla fall..

sa ungefär Fuck Lule I'm out of here.. drog ännu en gång ner till underbara familjen öqvist i Tierp där jag spenderade tiden i solen, gråta, må dåligt, se min underbara vän gå ut 9:an, bada, se Hannah dansa, shopa äta god mat, bara ta de lungt och försöka glömma allt.. var där i 1,5 månad sen kom Mamma å Pappa ner med bilen för dom skulle åka ner med massa saker till min älsta bror som flyttat in i en lägen het i karlskrona, så vi åkte bil från Tierp dit vilket tog ett bra tag, när vi var där så fick vi se insidan på ubåten där han jobbar, vi gick runt där några dagar innan vi åkte mot Stokholm där vi skulle ut med någon båt, hungrigaste dagen i mitt liv, hadde inte ätit nå för vi hadde åkt bil hela dan, sen när vi väl var där så skulle vi direkt till båten där vi bara fick en sallad, min bror och far gjorde som alla andra där och drack öl, jag har aldrig gillat lukten av öl så mådde illa av bara lukten...

vi var i hamn ganska sent, så jag drog med mamma till max så jag kunde få nå vettigt i mig..

sov en natt i Tierp innan vi åkte hem till lule, då började tre veckor jobb, jobbade med en av dom coolaste människor jag lärt känna detta år Tove, vi hade de roligt prata om allt och tiden bara flög iväg,

efter dom tre veckorna hade jag två till på pappas jobb, roligt roligt, gillar erkigen inte att kliva upp kl 6 för att va på jobbet kl 7 och så slutar man kl 4 toppen...

bra betalt får man i alla fall..

sen började skolan igen, de var bra i början, hadde kommit över min ilska och var inte så sur längre på saken, men så klart han hadde ju valt samma linje så blev att se han varje dag, göra saker jag redan gjort förra året, blev skit jobbigt för mig att ens vara där, hände inte så mycket månaderna efter sommaren förutom att jag ville bergrava mig långt nere i jorden där ingen kunde hitta mig, hadde så mycket ilska där ett tag och råkade göra nå väldigt dumt, vilket slutade i att jag och en av mina bästa vänner började bråka, vi fixade de slut, men jag ångrar de fortfarande förlåt igen <3

sen nu i december så blev jag utkickad från skolan igen två gånger på samma år hur många har lyckas med det?

ändå ganska skönt på nå sett slipper se ... längre,

men detta betyder att jag måste gå 1.an ett tredje år, fast de ska jag gå i Uppsala, och jag ska bo hos min underbara andra familj i Tierp där mår jag bra.


                                         

vad jag har kommit fram till, varför färgade jag från mitt blonda hår!!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Lelle Nordberg - 24 maj 2015 17:13

vart ska jag börja?  de var ett tag sen jag skrev, har inte riktigt kunna sätta ord på mina tankar och känslor. sen är de väll ingen hemliget att jag gömmer mig när de blir jobbigt. Jag kan väll börja med, att jag kommer klara 1:an, (med bra bety...

Av Linnea Lelle Nordberg - 11 april 2015 00:01

Vad gör jag för fel nu då? Jag vet inte hur jag kan reagera så konstigt på saker, Jag förstår inte hur jag blev så känslig. Jag ser mig själv som tålig, de folk säger brukar jag inte bry mig om. Men nu för tiden är de som att varända ord som är l...

Av Linnea Lelle Nordberg - 1 februari 2015 01:57

"tell me Peter what's your secret, how do you stay young forever?" Rädslan jag har för att växa upp, kan jag inte riktigt förklara. Men för mig, att behöva klara mig själv, känns som så svårt. Jag känner ibland som om jag hoppade över den tidiga...

Av Linnea Lelle Nordberg - 14 juli 2014 04:27


Vad gör jag vaken?Min sömn verkar ha sprungit bort,Får se om jag hittar den..Jag har insett att jag lever i en bubbla av förnekelse,I ett konstant försök att må bättre.Jag flyr hällre en att stå kvar när de blir jobbigt.Jag har sagt de förut "i'm a r...

Av Linnea Lelle Nordberg - 4 juli 2014 01:23

We try to greate a world of peace and tolerance, but we are doing it wrong! Vi försöker uppnå någon form av jämnlikhet. Folk som säger vi är alla lika. Men vi är faktiskt inte lika allihop, Vi är alla mänskliga, men långt ifrån lika. Vi har all...

Ovido - Quiz & Flashcards